Saskatchewan -- life, work & business

وبلاگ کار , زندگی , بیزینس در سسکچوان

Saskatchewan -- life, work & business

وبلاگ کار , زندگی , بیزینس در سسکچوان

منابع معدنی و نفت و گاز ساسکاچوان

در این پست ذخایر غنی معدن و نفت و گاز ساسکاچوان رو به شما معرفی می کنم علی الخصوص که در این برهه زمانی با توجه به بالا رفتن قیمت نفت حفاری چاههای گاز و نفت برای ساسکاچوان توجیه اقتصادی بیشتری پیدا کرده است . این پست می تواند به عنوان مرجعی جهت توجه بیشتر سرمایه گذاران در بخش معدن و نفت وگاز و فرآورده های وابسته و پایین دستی حاصل از آنها قرار گیرد . در صورت نیاز عزیزان ایرانی به اطلاعات بیشتر این اطلاعات برای آنان ارسال خواهد شد .

اکنون به توصیف نقشه منابع معدنی و نفت و گاز ساسکاچوان می پردازیم .

 

ابتدا راهنمای سمت راست بالای نقشه :

1- رنگ آبی روشن - دریاچه ها

2- سبز تیره             - فلزات پایه

3- آبی                     - کارنالیت

4- سرخ                  - ذغالسنگ

5- بنفش روشن         - الماس

6- آبی تیره              - گاز

7- هاشور نقطه ای     - طلا

8- نارنجی تیره         - نفت

9- زیتونی               - پتاس و نمکهای معدنی

10- کرم هاشور دار   -ذغال کک

11- زرد                 - او . را . نیوم

 

معادن او . را . نیوم شمال ساسکاچوان از بزرگترین منابع در دنیا به شمار می رود .

منابع گاز بیشتر در غرب ساسکاچوان و در همسایگی استان آلبرتا قرار دارند . شهر های لوید مینستر و کیندرزلی و میپل کریک  از این حیث دارای منابع در حال استخراج فراوانی می باشند و همچنان در حال گسترش اند .

منابع نفت به صورت پراکنده هم مرز با استان آلبرتا در غرب و در جنوبشرقی هم مرز با استان داکوتای شمالی و استان مانیتوبا قرار دارند . شهر های مهمی که در حیطه منابع نفتی هستند ویبرن و استیون و سویفت کارنت می باشند .

لازم به ذکر است شهر استیون با توجه به دارا بودن منابع ذغالسنگ به شهر انرژی ساسکاچوان نیز معروف است .علی الخصوص اینکه شهر استیون با اتصال به بزرگراه 62 آمریکا تا این کشور 10 دقیقه بیشتر فاصله ندارد .

قسمتهای شمال شهر پرینس آلبرت نیز دارای معادن الماس می باشد که بخشی از آنها استخراج می شوند و برخی نیازمند سرمایه گذاری ....

معادن طلا هم در قسمتهای جنوب غربی و مرکزی و شمالی پراکنده اند . و منابع فراوان دیگری نیز وجود دارد که از حوصله این بحث خارج می باشد ولی می توان به صورت اختصاصی به آنها پاسخ داد . بهر حال اگر سرمایه و تخصص کار معدن و نفت و گاز دارید درهای استان سسکاچوان کانادا باز است . در پست های بعدی از درآمد های سالانه حاصل از هریک از منابع فوق را خواهم گفت .

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد