Saskatchewan -- life, work & business

وبلاگ کار , زندگی , بیزینس در سسکچوان

Saskatchewan -- life, work & business

وبلاگ کار , زندگی , بیزینس در سسکچوان

نقشه شهر ساسکاتون

نقشه ای که برای شما از شهر سسکتون فراهم آورده ام از سایت www.saskmap.com بوده لازم به ذکر است که تا هفته پیش نقشه کامل از شهر سسکتون در آرشیو آن موجود نبود و تنها نقشه موجود یک نقشه فلاش بود به هر حال از ۱۴۰ تکه نقشه با ۴۹ ساعت کار نقشه زیر بوجود آمد بدلیل کند شدن وبلاگ لینک آن را قرار می دهم فقط کافیست کلیک کرده و Save کنید اندازه این نقشه ۴۰*۴۰ است نقشه اصلی با کیفیت بالا با ابعاد ۱۰۰*۱۰۰ در بانک اطلاعاتی موجود می باشد بدلیل حجم بالا امکان آپلود آن نیست. تا یادم نرفته باید بگم چند نفر از دوستان راجع به آب و هوای سسکچوان پرسیدند باید بگم که در بخش معرفی شهر سسکتون به آب هوای این شهر که تا حدودی میانگینی از دمای هوای تمام استان است پرداختیم می توانید راجع به آب وهوا به همان پست مراجعه کنید .

http://irapic.com/uploads/1215957421.gif

 دوستان اگر بازدید نکنید لینک ندید و پیام نگذارید در گوگل بالا نخواهیم رفت و اگر در گوگل بالا نرویم این وبلاگ تعطیل می شود در انتظار پیام ها و ایمیل های شما هستم . پیگیری های شما منو به ادامه کار وبلاگ تشویق می کنه و بگید که بیشتر دوست دارید در این وبلاگ به چه مطالبی پرداخته بشه .!

نظرات 2 + ارسال نظر
شراره خطیبی 1387/04/23 ساعت 11:07 ق.ظ

ممنونم جناب مهندس مشعوف از پاسخ کامل و جامعی که داده بودید.
بی صبرانه در انتظار پست مربوط به job offer هستم
فقط متاسفانه رشته تحصیلی من مترجمی زبان انگلیسی هست.امیدوار باشم؟

بلی امیدوار باشید خیلی از مشاغل هستند که ممکنه در حیطه رشته شما باشند ولی تشخیص اون با خود شماست من در پست های بعدی job category رو قرار خواهم داد .

Amir Kavianpour 1387/04/24 ساعت 03:58 ق.ظ

I am really happy to find this useful website. The information given are amazing and I am sure it can help many people to find needed information. I highly appreciate Mr. Mashouf for his efforts to build up this website.


Best wishes,
Amir

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد