Saskatchewan -- life, work & business

وبلاگ کار , زندگی , بیزینس در سسکچوان

Saskatchewan -- life, work & business

وبلاگ کار , زندگی , بیزینس در سسکچوان

هزینه های زندگی در استان ساسکاچوان کانادا

قبل از هر چیز از دوست عزیزم آقای امیر کاویانپور تشکر می کنم که به من گوشزد کردند که بیمه اتومبیل ارزان است و رایگان نیست . از ابراز لطف این دوستمون سپاسگزارم.

از همه عزیزانی که با دقت مطالب رو میخونند و اشتباهات مارو یادآوری می کنند نهایت تشکر را دارم .

این پست فکر می کنم جواب سوالهای خیلی از اونهایی باشه که تو ایران هستند و اطلاعات نیاز دارند ولی قبل از هر چیز حتما به تاریخ های اعلام شده توجه کنید .من آخرین آمار رسمی اعلام شده رو به فارسی ترجمه کردم و با چینش مجدد در قالب تصویر در این پست قرارش دادم .

امیدوارم با رعایت کپی رایت و فقط لینک دادن به این صفحه در صورت نیاز به زحمات ما ارج نهید.

متشکرم.

 

نظرات 1 + ارسال نظر
Mohammad 1387/04/26 ساعت 11:24 ق.ظ

سلام من محمد هستم ۱۷ ساله از تهران
آقای مهندس ممنون از وبلاگتون
من که خیلی آگاه شدم
راستی نظراتتونم در سایت آقای لطیفی مطالعه کردم
www.mlatifi.blogfa.com
خودتون رشتتون چیه؟
چند ساله اونجایید؟
برای تحصیل رفته بودید که ماندگار شدید؟
و توضیحات اضافی .... اگر ممکنه ممنون می شم
با تشکر
محمد تقی زاده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد