Saskatchewan -- life, work & business

وبلاگ کار , زندگی , بیزینس در سسکچوان

Saskatchewan -- life, work & business

وبلاگ کار , زندگی , بیزینس در سسکچوان

نظرات شما

با تشکر از اینکه به این وبلاگ وارد شدید .دوست من نظرات شما در بخش نظر دهی به منزله اهمیت دادن شما به این وبلاگ یا موضوع مطرح شده می باشد پس لطفا در صورت امکان اگر دقایقی چند در وبلاگ به دنبال موضوعی خاص می گردید ۱ دقیقه هم صرف بخش نظرات کنید تا ما از نیاز ها و علائق مخاطبان خود آگاه باشیم و به ادامه کار دلگرم باشیم . اگر شخصی نقدی بر این وبلاگ دارد هم ایمیل ما و هم بخش نظرات آماده ثبت نقد وی می باشند . در بیش از دو هفته که این وبلاگ راه اندازی شده تعداد ۱۷۰۰ نفر از آن بازدید کردند که عمدتا از کشور های ایران کانادا امارات ایالات متحده کویت انگلیس سوئد فرانسه و ... بوده اند ولی آن چیزی که ما را دلگرم می کند تا مطالب بیشتر و داغ تری در این وبلاگ قرار دهیم و فقط ارتباط دوطرفه با شماست .

منتظر حضور گرمتان در بخش نظرات هستیم .

نظرات 4 + ارسال نظر
amricajoon 1387/05/01 ساعت 06:36 ب.ظ http://www.amricajoon.blogfa.com

salam
hamin tor pish berin.be zodi kheili az afradi ke ghasde mohajerat daran ba weblog shoma ashna mishan in inkheili be dardeshon mikhore.
movafagh bashin

مرسی من از تو دوست عزیزم که مرتب به من سر میزنی متشکرم .

untitled 1387/05/02 ساعت 01:22 ق.ظ

سلام.. خسته نباشید!!
وبلاگ جالبی تاسیس کردید!
اگه اجازه بدید دوتا انتقاد داشتم :
۱. حجم وبلاگ رو سنگین کردید ، یعنی با توجه به اطلاعات و فلش هایی که توی حاشیه گذاشتید وبلاگتون تو ایران برای اینترنت های فوق سریع ما ، بارگذاری وبلاگتون طول می کشه
۲. لطفا نوشته های پیشینتون رو بصورت آرشیوی در بیارید، یعنی حداقل یه لینک برای آرشیو بگذارید که بشه بطور منظم و پشت سر هم بشه مطالب رو دوره و مرور کرد

با تشکر از توجهتون

مرسی دوست من که با دقت وبلاگ رو مطالعه کردی . بابت انتقاد ها متشکرم
درباره مورد اول باید بگم اطلاعات سمت چپ وبلاگ هیچ کدام فلش نیستند فقط HTML یا تصویر هستند و نسبت به ۷۰٪ وبلاگ های ایرانی حجم پایین تری داره . چون حتی تصویر هایی رو که من آپلود می کنم تا حد امکان که به کیفیت لطمه نخوره حجمشونو پایین میارم .
در مورد دوم حق با شماست به زودی یک آرشیو موضوعی میسازم که یافتن مطالب براتون ساده تر شه .
ولی یادمون باشه که این وبلاگ با این همه مطلب فقط ۱۸ روزه که بوجود اومده و قطعا با همراهی شما بهتر خواهد شد .

شبنم 1387/05/15 ساعت 12:24 ب.ظ

با سلام و خسته نباشید من امروز با سایت شما آشنا شدم و مرسی از اطلاعات مفیدتون .
آیا در آنجا هم مثل تورنتو برای مهاجرین در بدو ورود امکاناتی از نظر تهیه پانسیون ، کلاسهای زبان و غیره فراهم و معمول می باشد ؟ تا در صورتی که آشنایی نداشته باشیم بتوانیم از ایران هماهنگیهای لازمه را انجام بدهیم و در صورتی که در فایل مهاجرت تورنتو را قید کرده باشیم امکان آمدن به آنجا هست ؟
باز هم بخاطر همتتان ممنون و موفق باشید .

متشکرم
بله امکانات و تسهیلاتی که دولت سسکچوان برای تازه واردین در نظر گرفته نسبت به خیلی استان های دیگه زیاد هستند . ولی بطور کلی جواب سوالاتتون رو در یک پست مجزا خواهم داد .

شبنم 1387/05/16 ساعت 04:59 ب.ظ

با سلام مجدد
مرسی که اینقدر سریع چک می کنید . با بی صبری منتظر پست مذکور هستم اگر امکان مقایسه با استان آلبرتا و منیتوبا را هم داشته باشید ممنون می شوم .( البته اگر فرصت دارید )

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد