Saskatchewan -- life, work & business

وبلاگ کار , زندگی , بیزینس در سسکچوان

Saskatchewan -- life, work & business

وبلاگ کار , زندگی , بیزینس در سسکچوان

تسهیلات ورزشی رایگان در ساسکاچوان

فرد یا خانواده ای که درآمد کمی داشته باشه میتونه از تسهیلات مراکز ورزشی دولتی در سطح شهر بطور رایگان استفاده کنه.

برای این منظور فرمهای درخواست در City Hall و مراکز ورزشی گذاشته شده. مهلت پر کردن و تحویل فرمها در چند روز اول هر فصل هست. برای فصل پاییز آخرین مهلت ۱۰ سپتامبر هست. از جملهء این مراکز ورزشی Saskatoon Field House واقع در ضلع جنوب غربی تقاطع College Dr و Preston Ave (تلفن ۹۷۵۳۳۵۴) و همچنین Lakewood Civic Centre واقع در ۱۶۳۵ خیابان McKercher Dr (تلفن ۹۷۵۲۹۴۴) هست. برای مثال برای یک فصل به هر نفر ۵ بلیط برای استفاده از استخر هر یک از مجموعه های ورزشی سطح شهر داده میشه. برنامه های پاییز Lakewood Civic Centre  رو در این لینک میتونید ببینید. 

بغیر از دادن بلیطهای رایگان یه برنامه دیگه ای بنام Registered Program وجود داره که طرح آزمایشی اون امسال برای اولین بار شروع شده. در این برنامه هر فرد میتونه در کلاسهایی ورزشی که نیاز به ثبت نام داره مثل کلاس آموزش شنا ثبت نام کنه و دولت سالانه تا ۱۵۰ دلار هزینهء این تیپ کلاسها رو میده. برای نام نویسی در این برنامه باید با شمارهء ۹۷۵۳۳۸۳ تماس گرفت. برنامه هایی که گفته شدند زیر نظر بخش Community Services دولت شهر ساسکاتون هست.

 و اما درآمد کم چطوری تعریف میشه: درآمد کم بستگی به تعداد نفرات خانواده و جمعیت شهر محل زندگی داره. برای جایی مثل ساسکاتون با توجه به آمار موجود در این لینک درآمد سالانهء کمتر از مقادیر زیر را درآمد کم تعریف میکنن:

برای یک نفر: ۱۴۵۶۲ دلار، برای خانوادهء دو نفره: ۱۷۵۰۶ دلار، برای خانوادهء سه نفره: ۲۱۷۹۴ دلار، و برای خانوادهء چهار نفره: ۲۷۵۳۲ دلار.

به نقل از وبلاگ PSA (آمار مربوط به سال ۲۰۰۶)

نظرات 1 + ارسال نظر
علی رضا 1387/06/14 ساعت 12:55 ق.ظ http://www.hurrahsport.com

پرتال هورا ورزش افتتاح شد
دعوت به همکاری
پرتال جامع اطلاع رسانی ورزش افتتاح شد .
Www.HurrahSport.Com
همراه با امکاناتی بی نظیر
• پشتیبانی از 9 زبان ( فارسی ، انگلیسی ، عربی ، فرانسوی ، ایتالیایی ، اسپانیایی ، آلمانی ، چینی ، پرتغالی)
• جدیدترین اخبار و رویدادهای ایران و جهان
• بانک جامع و کامل اطلاعات ورزش
• مسابقه و سرگرمی همراه با جوایز ارزنده
توجه : بروز رسانی سایت برای کاربران امکان پذیر می باشد و شما هم می توانید سهمی بسزا در روند رو به رشد سایت داشته باشید .
شما می توانید مدیر بخشی از سایت شوید و قسمت مربوط به خود را مدیریت کنید .
هورا اسپرت دارای باشگاه خبرنگاری می باشد و شما می توانید در دوره خبرنگاری پرتال ورزش شرکت نموده و مدرک خبرنگاری از باشگاه خبرنگاران هورا اسپرت دریافت کنید .
به همراه امکانات باورنکردنی دیگر که پس از مراجعه به سایت مشاهده خواهید کرد .
از شما دوست گرامی دعوت بعمل می آید .
لطفاٌ جهت اعلام همکاری شماره تماس و آدرس ایمیل خود را در قسمت تماس با ما وارد نموده تا در اسرع وقت با شما تماس گرفته شود .
با تشکر .
www.hurrahsport.com



برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد