Saskatchewan -- life, work & business

وبلاگ کار , زندگی , بیزینس در سسکچوان

Saskatchewan -- life, work & business

وبلاگ کار , زندگی , بیزینس در سسکچوان

SINP چیست ؟

 

افرادی که جهت مهاجرت به کانادا با روش های استانی اقدام کرده اند , واژه هایی مانند  SINP  و واژه های مشابه دیگر مانند  PNPرا حداقل یکبار شنیده اند.

واژهSINP  مخفف Saskatchewan Immigrant Nominee Program می باشد و در واقع همان مهاجرت به روش کاندیداتوری استان ساسکاچوان است . این برنامه توسط خود استان و با توافق انجام شده با دولت فدرال انجام می شود و با روشهای مهاجرتی که اغلب مردم از مهاجرت می شناسند متفاوت است.

اصول کلی برنامه SINP  به این صورت است دولت استانی در صورتیکه در یکی از شاخه های تعریف شده SINP صلاحیت شما را محرز بداند پس از ارائه مدارک کافی توسط شما , شما را به سفارت کانادا در تهران فرا می خواند . و سفارت کانادا پس از انجام یک مصاحبه ساده و نظردهی نهایی به عنوان نماینده دولت فدرال ویزای شما را صادر خواهد کرد ولی این نکته قابل تامل است که پس از اخذ ویزای اقامت و مهاجرت شما به کانادا حضور شما تا مدتی خاص در آن استان انتخابی خودتان ( ساسکاچوان) الزامی می باشد .

گروههایی که برنامه های استانی ساسکاچوان  شامل حالشان می شود موارد ذیل می باشند :

1-     کشاورزان و شاخه های مرتبط – ویزای اقامت دائم

2-     موسسین شرکتها و کارخانجات و ... ( در پست های قبلی با عنوان سرمایه گذاری بطور کامل به آن اشاره شد ) – ویزای اقامت دائم

3-     رانندگان کامیون ( مسیرهای برون شهری ) – اقامت 6 ماهه سپس اقامت دائم

4-     اعضای خانواده – اقامت دائم

5-     فیزیکدانها – اقامت دائم

6-     پرستاران –اقامت شش ماهه- اقامت دائم

7-     متخصصین مرتبط با علوم پزشکی – اقامت شش ماهه-  اقامت دائم

8-     دانشجویان – اقامت موقت تا پایان دوره تحصیلی

8 گروه فوق الذکر بر اساس توافق انجام شده بین دولت فدرال کانادا و دولت استانی ساسکاچوان می توانند با انجام ضوابط خاص هر گروه وارد کانادا شوند . اگر می توانید در هر یک از گروههای فوق قرار گیرید قادر خواهید بود وارد کانادا شوید. در هر یک از پستهای بعدی به تشریح روشهای اخذ اقامت کانادا از طریق هریک از روشهای بالا خواهیم پرداخت.

 

 

 

نظرات 1 + ارسال نظر
untitled 1387/05/07 ساعت 12:22 ق.ظ

سلام..
پس اون پستی که قول داده بودید چی شد؟
لطفا در مورد آب و هوای این استان هم بنویسید

با تشکر

اتفاقا دیشب در حال آماده کردن و مرتب کردن وضعیت آب و هوا بارندگی و ... در استان سسکچوان بودم و حالا که شما دوست عزیز کامنت گذاشتین تا ۲-۳- روز دیگه جمع بندی میکنم و تو وبلاگ می زارمش . اگر منظورتون مطلب دیگه ای هست لطفا مطرح کنید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد