Saskatchewan -- life, work & business

وبلاگ کار , زندگی , بیزینس در سسکچوان

Saskatchewan -- life, work & business

وبلاگ کار , زندگی , بیزینس در سسکچوان

عکسهای زیبا از شهر زیبای رجاینا ( کانادا )

این بار به دلیل کمبود وقت و از کار افتادن فتوشاپم ناچار شدم که عکسها رو با همون سایز و حجم بالا آپلود کنم . با تشکر از دوستان ایرانی که برای دیدن عکسها صبر پیشه میکنند .

عکسها همونطور که گفتم از شهر رجاینا در همین ماه گرفته شده . ببینید و لذت ببرید.

اصلا برای این پست کامنت نذارین . اگر باز هم خواستین از این شهر کانادا عکسهای بیشتری رو ببینید اونوقت می تونید یه کامنت تو همین پست بذارید اگر هم مایل نبودید ! موضوع پست بعدی رو خودم تعیین میکنم .

ساعت شلوغی خیابان ویکتوریا در داون تاون رجاینا

پارک آبشار کیوانیس در غرب رجاینا

طبقه همکف برج مک کالوم هیل

این هم بلند ترین ساختمان رجاینا ( هتل دلتا در خیابان همیلتون ) 

نمایی دور از کا زی نو رجاینا

نظرات 2 + ارسال نظر
دوست 1387/05/08 ساعت 10:12 ب.ظ

سلام وبلاگ جالبی داری
به وبلاگ من هم سری بزن
http://hacktools.blogsky.com/

مهدی 1387/11/16 ساعت 12:39 ق.ظ

سلام
لطفا عکس های بیشتری از رجاینا بگذارید مخصوصا ایرانی های ساکن و دانشجوهای موفق ایرانی که در حال تحصیل هستن
پیشاپیش تشکر می کنم.

حتما این کارو خواهیم کرد مهدی عزیز

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد