Saskatchewan -- life, work & business

وبلاگ کار , زندگی , بیزینس در سسکچوان

Saskatchewan -- life, work & business

وبلاگ کار , زندگی , بیزینس در سسکچوان

تسهیلات ویژه ایالت ساسکچوان برای مهاجران متخصص

بسیاری از کارفرمایان ایالت ساسکچوان در غرب کانادا ، در تلاشند افرادی را بیابند که توانایی شخصی در امور مکانیکی و فنی داشته باشند.
این در حالیست که اخیرا اجرای یک پروژه آزمایشی در ایالت مذکور مبنی بر پذیرش مدارک تحصیلی و تخصصی مهاجران و عدم نیاز به کسب مجوز کانادایی، موجب افزایش تقاضای کار در بخش های مختلف شده است.
طرح جدید که از سوی "لین یلیچ" عضو پارلمان ایالتی و معاون پارلمانی وزارت منابع انسانی و توسعه اجتماعی اعلام شده، همچنین بر پذیرش سابقه کار قبلی مهاجران معادل استانداردهای کار در کانادا ، تأکید دارد.
خانم یلیچ اظهار داشت:" دولت فدرال کانادا در نظر دارد تحصیل کرده ترین، ماهرترین و منعطف ترین نیروی کار جهان را در این کشور تشکیل دهد.
وی افزود:" با استناد به این طرح، مهاجران حتی می توانند قبل از ورود به ساسکچوان ، اعتبارنامه بین المللی تخصصی خود را از منابع ایالتی کسب نمایند تا به محض رسیدن، در مکان مورد نظر مشغول بکار شوند. این موضوع هم مشکل کمبود نیروی متخصص برای شرکت ها را حل می کند و هم تأثیر مثبت بر اقتصاد ایالتی خواهد داشت.
اجرای طرح پذیرش اعتبارنامه بین المللی متقاضیان در ایالت ساسکچوان، هزینه ای بالغ بر 3 میلیون دلار دربر دارد که از سوی دولت فدرال و به منظور حمایت از بازار کار آن ایالت تأمین شده است.

منبع : ایرانتو

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد