Saskatchewan -- life, work & business

وبلاگ کار , زندگی , بیزینس در سسکچوان

Saskatchewan -- life, work & business

وبلاگ کار , زندگی , بیزینس در سسکچوان

مشاغل داغ در کانادا و ساسکاچوان

همانطور که اغلب کانادا پژوهان عزیز چه در کانادا و چه در ایران خبر دارند رایج ترین شکل کاریابی در کانادا , کاریابی بصورت آنلاین هست و استان ساسکاچوان نیز که از این قاعده مستثنی نیست سایت های مختلفی جهت یافتن کار مورد نظر دارد .

یکی از بهترین سایت ها که هم کاربری آن راحت و قابل فهم است و هم کارهای معرفی شده در آن مناسب و اطلاعات آن نیز جامع است سایت http://www.saskjobs.ca/  می باشد . با وارد شدن به این سایت می توانید هم بر اساس نوع کار و موضوع کار جستجوی خود را تفکیک کنید و هم می توانید بر اساس شهر انتخابیتان کار های موجود را طبقه بندی کنید .

البته با اینکه جدول کشی آن هم با ترکیب انگلیسی فارسی در وبلاگ از جدول کشی کنار خیابون دردسرش بیشتره باز هم ما این دردسر را برای خوانندگان عزیز وبلاگ به جون خریدیم و شهر ها رو بر اساس اولویت تعداد موقعیت شغلی موجود در آن مرتب کرده و در جدولی قرار داده ایم .

نام شهر ( تعداد موقعیت شغلی )

ردیف

نام شهر ( تعداد موقعیت شغلی )

ردیف

Kindersley (200)

11

Saskatoon (2533)

1

Lloydminster (197)

12

Regina (2503)

2

Melfort (115)

13

Estevan (858)

3

Meadow Lake (85)

14

Yorkton (820)

4

La Ronge (72)

15

Swift Current (749)

5

Nipawin (66)

16

Moose Jaw (533)

6

Humboldt (61)

17

Weyburn (416)

7

Ile-A-La-Crosse (33)

18

Prince Albert (395)

8

Wynyard (22)

19

North Battleford (373)

9

Fort Qu'Appelle (238)

10

نام شهر ها در جدول لینک دار می باشند و در صورت نیاز به دیدن نوع شغل ها با کلیک برروی هر شهر

می توانید عنوان مشاغل و تعداد افراد مورد نیاز در یک شغل را هم ببینید .

 

ما کار را در همینجا تمام نکردیم و با توجه به اینکه خیلی از دوستان در بخش نظرات و ایمیل از ما کارهای مورد نیاز کانادا را خواسته بودند لذا طبقه بندی سایت ساسک جابز را نیز با اولویت مشاغل پر نیاز در لیست زیر می آوریم . ( اعداد داخل پرانتز تعداد موقعیت شغلی در گروه مربوطه است )

1- Sales & Service (4143)

2- Trades, Transport, & Equipment Operators (2418)

3- Business, Finance & Admin (847)

4- Health Occupations (789)

5- Oil, Gas, Mining & Agriculture (462)

6- Processing, Manufacturing & Utilities (412)

7- Natural & Applied Sciences (401)

8- Management (396)

9- Social Science, Education & Gov't (303)

10- Art, Culture & Recreation (99)

برخی مشاغل در شرایط کنونی بقدری با کمبود مواجهند که دولت کانادا ( در استان سسکچوان )  شروع به استخدام نیروهای خارجی در شغل های مذکور نموده است .

مشاغلی که به عینه کمبود آن احساس می شود :

- لوله کشی با اینکه در ایران بعنوان یک شغل با اهمیت به حساب نمی آید اما اگر در این استان و همین فصل نیازمند لوله کش PLUMBER باشید حداقل باید چند ماهی در نوبت باشید و اگه خودتون دست به آچارتون خوب نباشه کارتون لنگ می مونه .

 

- نجار ها هم در کانادا موقعیت کاری مناسبی دارند و اگر در فصل تابستان گذرتون به همکاران پدر ژپتو بخوره و نیاز به کار نجاری داشته باشید باید تو نوبت بمونید.

- رشته های علوم پزشکی , پزشک , پرستار , کادر فنی بیمارستان , نه تنها در ساسکاچوان بلکه در مانیتوبا و کل کانادا شدیدا مورد نیاز می باشند ( البته نیاز به این نیرو ها جز کمی صرف وقت برای خدمات پزشکی خلا دیگری رو ایجاد نکرده ) گرچه همچنان کانادا جزء کشور هایی است که خدمات درمانی آن جزء مطلوبترین وضعیتها در جهان است .

- رانندگی ماشین آلات سنگین مانند لودر , گریدر , بولدوزر , ... جزء مشاغل داغ استان ساسکاچوان است . کمبود نیروی کاری در این بخش بقدری احساس می شود که برخی بچه های کانادایی به جای دکتر و مهندس شدن ترجیح می دهند که دوره آموزش رانندگی و خدمات و تعمیر و سرویس این ماشین آلات راببینند .

مشاغل مورد نیاز دیگر هنوز در لیست ما وجود دارد که اگه بخواهیم نام ببریم خیلی این پست طولانی خواهد شد .

 در پایان لازم می دانم یاد آوری کنم دستمزد شغل مورد نظر شما , کد تعریف شده برای حرفه مورد نظر و مشخصات و تعاریف حرفه های گوناگون کانادا را ( ساسکاچوان ) در این سایت بیابید .

http://saskjobfutures.ca/

و این لینک هم توسط آقای رئوف ارسال شده و بسیار مفید هست چون که مشاغل شهر سسکتون با شرایطش پشت سر هم لیست می شه و این کار مقایسه و بررسی رو آسون می کنه ( با تشکر از آقای رئوف جهت ارسال این لینک)

http://saskatoonjobshop.ca/saskatoon-jobs

نظرات 1 + ارسال نظر
ًرئوف 1387/05/27 ساعت 05:23 ق.ظ

http://saskatoonjobshop.ca/saskatoon-jobs

ممنونم رئوف عزیز

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد