Saskatchewan -- life, work & business

وبلاگ کار , زندگی , بیزینس در سسکچوان

Saskatchewan -- life, work & business

وبلاگ کار , زندگی , بیزینس در سسکچوان

نظرات 5 + ارسال نظر
شاهین 1387/06/19 ساعت 11:45 ب.ظ

سلام من حدود 20 روز دارم با وکیلم چک و چونه میزنم تا قانعش کنم از ساسکچوان اقدام کنم ولی اصرار داره که سفارت به کسی ویزا نمیده که برای مصاحبه به این استان بره و بهتر تا زمان اعلام اولویتها صبر کنم به نظر شما من چی کار کنم

خیلی راحت بگم
نمی دونم اسم وکیل یا مشاور چیه !
ولی تا اونجا که من می دونم تنها وکیلی که در استان سسکچوان ساکن هست و مسلط به مهاجرت به استان خانم هایده امیرزاده هست که ایشون هم تا اونجایی که من خبر دارم پرونده هاشون به خوبی در جریان هست چون کار یکی از آشناهامون رو به تازگی انجام دادند .
نمی دونم ولی فکر می کنم هدف انحراف شما به سمت مسیری بوده که خود ایشون دوست دارند انجام بدهند .
می تونید برای اطلاعات بیشتر به سایت www.immi2sask.tk lvh[ui ;kdn یا با دفتر خانم امیرزاده در تماس باشید .

شاهین 1387/06/20 ساعت 10:03 ب.ظ

سلام من شنیدم که میشه به جای سرمایهگذاری یک آپارتمان خرید و اجاره داد می خواستم بدونم که این صحت داره یا نه
با تشکر

آقا شاهین
من تا به حال چنین چیزی نشنیدم .

حمید رضا 1387/08/25 ساعت 07:46 ب.ظ

خیلی ممنون از اطلاع رسانی شما . امیدوارم حرف های شما مثل حرف های این دفاتر مشاوره در تهران نباشه. با امید به پیروزی شما

لطف داری حمید جان
باید اینو بگم که رسالت این وبلاگ فقط اطلاع رسانی هست نه بیشتر .
و تمام اخبار اطلاعاتی که در این وبلاگ مطالعه می کنید ترجمه فارسی سایت های دولتی و اطلاعات آماری رسمی از کشور کانادا است نه بیشتر.
پیروز باشید

مژگان 1387/10/22 ساعت 09:14 ق.ظ http://www.sask.blogsky.com

هزینه وکیل جهت سرمایه گذاری این استان حدوداٌ‌ چقدر می شود.

سلام
والا باید از خود وکلا بپرسید.ولی چند نفر از بستگان من که عازم هستند می گن از ۱۰ هزار تا ۲۵ هزار هست هر کدوم خدماتی می دن بعضی ها وکیل هستند و بعضی ها هم نیستند و البته بعضی از این مشاورین هم که پرونده شما رو قبول می کنند حتی اسم شما رو هم نخواهند شنید و به پرسنلشون در تهران می گند که همه کارها رو ( فرم پر کردن ) خودشون انجام بدهند و اونها کمتر هم می گیرند .
بهر حال بازار تبلیغات داغه فعلاکه مردم عقلشون به چشمشونه ....

ونداد 1388/03/06 ساعت 03:02 ب.ظ

سلام من میخوام از طریق ویزای skilled worker اقدام کنم شما دفتر مشاوره معتبری رو میشناسید. من کارشناس خطوط لوله نفت و گاز هستم و 5سال سابقه دارم.
مدت زیادی رو هم صرف خواندن مطالب سایت رسمی مهاجرت کانادا کردم. با چند وکیلم صحبت کردم ولی فقط راه حل منو استان کبک و زبان فرانسه می دونن.
ممنون میشم اگه راهنماییم کنید. vandad70@yahoo.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد