Saskatchewan -- life, work & business

وبلاگ کار , زندگی , بیزینس در سسکچوان

Saskatchewan -- life, work & business

وبلاگ کار , زندگی , بیزینس در سسکچوان

نظرات 6 + ارسال نظر
مرجان 1387/07/18 ساعت 09:11 ب.ظ http://kavir-semnan.com

بابک جان مرسى

نه والا به قصد لینک رو برنداشتم، وقتى که موو کردم به این جاى جدید هنوز خیلى از لینک ها منتقل نشده، چشم در اولین فرصت لینک ها رو درست میکنم

شاد باشى و موفق

الهام 1387/07/21 ساعت 08:48 ب.ظ http://elhamakhavan1357@yahoo.com

-من و شوهرم حدود دو سال پیش برای کانادا اقدام کردیم و file_no گرفتیم و گفتن که تا پنج شش سال دیگه باید صبر کنید . و تو این مدت تجربه کاری پیدا کنید و زبانتون رو قوی کنید . از طریق sklil worker . حالا می خواهیم درخواست تغییر مهاجرت بدهیم تا اگر موافقت کردند مهاجرتمون رو از طریق استانی دنبال کنیم . با توجه به اینکه همسرم مهندس مکانیک(فیلد خودرو) و من مهندس کامپیوتر هستم کدام استان رو انتخاب کنیم بهتر جواب می گیریم .ایا ساسکاچوان رو پیشنهاد می کنید در غیر این صورت کجا مناسب تر است .خواهش می کنم به ما کمک کنید و بگید چه طور اقدام کنیم

سلام الهام خانم
ممنونم که سوالتونم رو مطرح کردید اما تا اونجا که من می دونم
فکر می کنم وبلاگ کویر سمنان توضیح کاملی در این باره دادند می تونید مراجعه کنید و پاسخ رو ببینید

[ بدون نام ] 1387/07/22 ساعت 03:50 ب.ظ

سلام

ببخشید دوباره مزاحمتون شدم . اتفاقا" من در ابتدا از مرجان جون پرسیدم و ایشون لطف کردند و راهنمائی کردند که مهاجرت رو از فدرالی به استانی تغییر بدهید . شاید در صورت موافقت برنامه مهاجرتتون زودتر انجام بشه . می خواستم از شما راهنمائی بیشتری بگیرم . ببینم کدام استان رو با توجه به رشته هامون انتخاب کنیم بهتر جواب می گیریم . ضمنا شما مشاور خوب می شناسید در این خصوص بتونه به ما کمک کنه . البته رشته همسرم مکانیک طراحی جامدات هست . از شما راهنمائی بیشتری می خواستم . ممنون می شم که ما را راهنمائی کنید . با تشکر

البته
حتما توضیح خواهم داد. هفته بعد توضیحات کافی در این باره خواهم داد . پیروز باشید.

کیوان 1387/07/22 ساعت 07:53 ب.ظ

سلام . بالاخره بعد از مدتها یه پسته جدید اومد تو وبلاگ .
من اینو دیروز دیدم ولی وقت نداشتم نظر بدم .
مثل همیشه کاربردی و به درد بخور بود .
ممنون .
موفق باشید . بای .

مرسی لطف داری آقا کیوان
هفته بعد با مطالب جدید فراوان خواهم آمد
فعلا

شاهین 1387/07/23 ساعت 02:38 ب.ظ

سلام راستی نامه اعتراض به عملکرد سفارت کانادا به کجا رسید و به نظر شما چقدر ریسکش هست که از سفارت ویزا بگیریم تو این موقعیت و اینکه تاریخ روزهایی که مصاحبه به زبان فارسی در ساسکتون نه رجینا بر گزار میشه رو بگید.ممنونم

نامه بسته شده و ارسال شده تا اونجایی که من می دونم . البته نباید انتظار داشت یه دفعه همه چیز عوض بشه ولی بی تاثیر نخواهد بود . از طرفی انتخابات کانادا که در پیش هست خیلی تاثیر بسزایی در روند مهاجرت خواهد داشت . درباره مصاحبه باید بگم که تا اونجایی که من می دونم مصاحبه ها به زبان انگلیسی هستند. ولی اداره مهاجرت سسکچوان جلساتی رو ترتیب می ده که متقاضی های سرمایه گذاری در اون ۵ روز که به کانادا می آیند بتونند در مورد ورود به کانادا اطلاعاتی کسب کنند و جلساتی که به زبان فارسی بود زمانش گذشت اگر اشتباه نکنم جلسات باقیمانده به زبان چینی و کره ای برگزار می شود .در مورد سوال ریسک هم نمی دونم واقعا چون کار های سفارت عجیب و غریب هست .
با تشکر از آقا شاهین عزیز

ابی 1387/10/26 ساعت 11:03 ق.ظ http://rirachera@yahoo.com

سلام - من خیلی تصافی این مطلب شما رو خوندم ... راستش اهل وب لاگ و اینترنت گردی نیستم ... ممنون میشم اگه یه شماره تلفن بدید من با شما تماس بگیرم .

متشکرم

با تمام احترامی کهبرای خواسته شما قائلیم متاسفانه نویسندگان این وبلاگ بدلیل مشکلات بوجود آمده قبلی از ارائه تلفن معذورند . شما به راحتی می توانید از طریق ایمیل ذکر شده در بالای وبلاگ با ما در تماس باشید .
با تشکر از ابی عزیز

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد