Saskatchewan -- life, work & business

وبلاگ کار , زندگی , بیزینس در سسکچوان

Saskatchewan -- life, work & business

وبلاگ کار , زندگی , بیزینس در سسکچوان

آمار های اقتصادی جدید از سسکچوان

استان سسکچوان در سال ۲۰۰۹ همچون سال ۲۰۰۸ قدرت و رشد خود را در اقتصاد حفظ خواهد کرد . 

به گزارش گروه خبری وبلاگ سسکچوان : نخست وزیر استان سسکچوان (‌ آقای برَد وال ) گفت  : عملکرد استان ما در سال ۲۰۰۸ بسیار مطلوب و قوی بود و این رشد و قدرت در سال ۲۰۰۹ نیز همچنان پایدار خواهد بود . 

 

  

- خرید و فروش اقلام خرده فروشی: ۱۳ ٪ رشد نسبت به مدت مشابه سال قبل. بیشترین رشد در کل کانادا .

- صادرات استانی: ۹۰٪ رشد را نسبت تجربه کرده است . که نسبت به میانگین رشد صادرات سایر استانها ۵ برابر بیشتر است . 

- خرید و فروش اقلام کلی فروشی: ۴۰ ٪ رشد نسبت به مدت مشابه سال قبل. بیشترین رشد در کل کانادا .

- فروش تولیدات و مصنوعات استان: ۱۶ ٪ رشد را تجربه کرده است که دومین رقم در کل کانادا است. 

- رشد جمعیت استان سسکچوان: از اکتبر2007 تا اکتبر 2008 ، 15007 نفر بوده است

 

به گفته وی تمامی پیش بینی های مستقل چنین نشان می دهند که سسکچوان در سال 2009 نیز دارای اقتصادی پیشرو خواهد بود . 

 

در شرایطی که بحران اقتصادی موجب شده است رشد تولید ناخالص داخلی در اغلب استانها در سال 2009 به ارقام منفی برسد . GDP در استان سسکچوان برای سال 2009 ، 3/1 % پیش بینی می گردد. و این در صورتی است که در سال 2009 پیش بینی 19000 کار و شغل جدید شده است. 

=============================================== 

لطفا نظرات و انتقادات خود را درباره بخش خبری وبلاگ در قسمت نظرات درج کنید .

نظرات 1 + ارسال نظر
بابک 1387/11/05 ساعت 12:07 ب.ظ

با سلام مجدد قبلا گفته بودم که از راه سرمایه گذاری میخواهم مهاجرت کنم.کل دارایی من ۱۵۰ هزارتا است.و من بایستی هدفم را از همین الان مشخص کنم آیا شما میتوانید مرجعی را معرفی کنید که من بتوانم از داخل آن یک بیزینس را انتخاب کنم یا مثلاشرکتی یا جایی وجود دارد که من ۱۵۰هزارتا را در آنجا سرمایه گداری کنم . من نمیخواهم از اینجا مانده و از آنجا رانده شوم چون کل دارایی من همینقدر است.خواهشن کلی پاسخ ندهید.باتشکر

دوست من آقا بابک , دلیل دیر پاسخ دادن این بود از که از افراد و مراجع ذیربط براتون سوال کردیم
هیچ جایی وجود نداره که شما پولتون رو اونجا بگذارید بلکه شما اگر در جایی هم بتونید تا 30 درصد ارزش کل بیزینس رو سرمایه گذاری کنید باید حتما مدیریت اون با خودتون باشه به نظرم بهتره اگر می خواهید جایی رو راه اندازی کنید به دست خودتون باشه تا سرمایه گذاری در کار دیگران .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد