Saskatchewan -- life, work & business

وبلاگ کار , زندگی , بیزینس در سسکچوان

Saskatchewan -- life, work & business

وبلاگ کار , زندگی , بیزینس در سسکچوان

وبلاگ شش ماهه شد

دوستانی از ما خواسته اند که تصاویری از زمستان های کانادا برایشان بگذاریم. راستش رو بخواهید فرصتی برای گرفتن عکس جدید نبود و چند تا از عکسها که مربوط به ۲۰ روز قبل هست رو می گذارم . 

۳ روز دیگه وبلاگ ۶ ماهه می شه . امروز یه نگاهی به پشت سر انداختم دیدم ۱۵۵ پست نوشتیم  . واقعا مطالبی رو دیدم که فکر نمی کنم جای دیگری بشه پیداش کرد. ۴۶۰۰۰ بازدید از این وبلاگ بعمل اومده در ۶ ماه page rank google به 3 رسیده که واقعا حاصل تلاش های تکنیکی من و دوستان بوده اما با 46000 بازدید فقط 67 نظر و کامنت !!! 

یه تلنگر به ما زد که کجا دارین می رین . شاید بخش نظر ها در بعضی وبلاگ ها مخصوص دل و قلوه دادن باشه , برای بعضی وبلاگ ها که چند نویسنده داره محل دیدار نویسنده های وبلاگ می شه , اما برای ما حکم ارتباط با مخاطبمون رو داره ... 

از هر رو می دونم که ما جای خیلی ها رو تنگ کرده بودیم . خیلی ها در عمل هم دوست نداشتند ما باشیم.  

دوست و آشنا و فامیل در ایران مطالب رو می خونند و تلفنی هم ابراز لطف می کنند . از بهرام , علی , شاهین , آزیتا , نازگل و سایرین هم که تا کنون با ایمیل هاشون ما رو دلگرم می کردند متشکریم .  

 پس از قرار دادن عکسهایی که رضا و نسیم خواسته بودند ترجیح می دیم در جایی ناشناس یه سری وبلاگ درست کنیم و بگیم امروز در کانادا صبحانه خوردیم , صبح هوا عالی بود , رفتیم ....مال , اصغر رو دیدیم , با اتوبوس برگشتیم , راستی این زنهای اینجا چقدر ... هستند و از این حرفها و حتما در هر پست 10-20 کامنت خواهیم داشت . یه پست همین امروز سایت از قلب کویر نوشته بود که دعوت می کنم بخونیدش اینجا !!  . 

 اگر اونو خوندین حالا بقیه اینجا رو بخونید. واقعا ما آدمها تا وقتی که برای چیزی وقت نگیریم و پولی نپردازیم به به و چه چه نمی کنیم . شاید اطلاعاتی که تو این وبلاگ یا برخی وبلاگ های دیگه بدست شما می رسه یک دهم اونرو در جایی به شما ندهند و پولی هم از شما طلب کنند . اما اینجا ارزش کامنت گذاشتن هم براش قائل نمی شید.( تمامی دوستانی که مرتبا با ایمیل و کامنت ما رو همراهی می کنند روی چشم ما جا دارند ) 

من زیاد اهل گله نیستم واسه همین زیاد سرتون رو درد نمی آرم , با آرزوی شادی شما. البته هنور به نوشتن ادامه خواهیم داد ( ولی افتان و خیزان ). 

 

 

 یک مرد سسکتونی در هوای 30- درجه مثل مرد بیرون واستاده 

 

 

 رودخانه سسکچوان در شهر سسکتون 

 

 

 منطقه شمالغرب شهر سسکتون ( نزدیک فرودگاه سسکتون ) 

 

 

شهر رجاینا

نظرات 2 + ارسال نظر
صدف 1387/10/11 ساعت 09:43 ق.ظ http://sadaf59.persianblog.ir/

مرسی از شما بابت نوشتن توی این وبلاگ...من چند وقتیه که میام اینجا ..هنوز نتونستم آرشیو رو کامل بخونم..سوال زیاد دارم ولی دلیل اینکه کامنت نزاشتم گفتم شما ممکنه حوصله تون نیاد به تک تک کامنتا جواب بدین..وگرنه سوال خیلی زیاده...من لیسانس برق از امیر کبیر م.شوهرم لیسانس حسابداری دانشگاه آزاد...اونجا می تونیم کاری پیدا کنیم..چه جوری باید اقدام کنیم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟مرسی خیلی خیلی بابت لطفتون

خانم صدف ممنونیم از لطف شما .
بله خوشبختانه مشاغل شما و همسرتون جزء مشاغل مورد نیاز در کانادا هست و برای این رشته ها قطعا کار پیدا خواهد شد . در مورد روش اقدام هم باید عرض کنم که می توانید Skilled worker یا از روشهای کاری PNP ( استانی ) اقدام نمایید.
جهت اقدام از روش PNP می بایست پیش از اقدام برای اخذ ویزا بتوانید از یک کارفرما در استان مورد نظر پیشنهاد کار دریافت کرده باشید که با مراجعه به سایت های کاریابی و کمی حوصله معمولا می توان کار مورد نظر را بدست آورد اما معمولا به سختی می توان نظر کارفرما را جهت استخدام یک فرد از خارج کشور جلب کرد .
اما روش اسکیلد ورکر یا متخصصین ( کارگر ماهر ) هم با توجه به رشته های تحصیلی شما و همسرتون می تونه خوب جواب بده ( فقط باید بتونید امتیاز مورد نظر رو کسب کنید ) . برای اطلاعات بیشتر می توانید به سایت خانم امیرزاده که لوگو آن در سمت چپ همین وبلاگ قرار داره مراجعه نمایید .
شاد باشید .

مهدی 1387/10/11 ساعت 02:08 ب.ظ

سلام.
خسته نباشید.
راستش من هم از اون خواننده هایی هستم که هنوز براتون پیامی نگذاشتم.
ولی واقعاً از زحمتی که میکشید و اطلاعاتی که برای هموطنانتون قرار میدید ممنونم و براتون آرزوی موفقیت میکنم.
در ضمن سعی میکنم بیشتر براتون کامنت بگذارم که خدا نکرده احساس خستگی نکنید و مطالبتون هر روز بیشتر و مفیدتر بشه.
باز هم ممنون
خدا نگهدار

ممنونیم مهدی آقای گل .
من و سایر نویسندگان این وبلاگ هر کدوم خوشحالیم که خواننده های خوب و همراهی مثل شما داریم. واقعا بعضی موقع ها همین چند خط شما هم خستگی ما رو در می آره , هم اینکه ما رو خوشحال و مصمم می کنه .
شاد باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد