Saskatchewan -- life, work & business

وبلاگ کار , زندگی , بیزینس در سسکچوان

Saskatchewan -- life, work & business

وبلاگ کار , زندگی , بیزینس در سسکچوان

تبریک سال ۲۰۰۹

سال نو میلادی رو به همه هموطنان مسیحی و همه هموطنانم در خارج و داخل کشور تبریک می گویم. علی الخصوص اونهایی که در خارج کشور هستند امیدواریم سالی توام با پیروزی در پیش داشته باشند . شاد باشید . 

 

 

 

 وبلاگ مهاجرت به کانادا ( سسکچوان )

نظرات 9 + ارسال نظر
Reza 1387/10/12 ساعت 04:05 ق.ظ

salam

ghorban, webloge shoma, besiyar ali hast va etelat migirim, midoonin inghdar kamel hast keh kamtar jayeh soal mizareh, dar zemn az inn webloghayi keh nazarateh shakhsitoono bedin nist, benabarin commenthayeh kamtari darid.

ama man payeh sabet hastam fekr konam har rooz check mikonam, mamnoonam az zahamteh shoma, hamishe moafagh bashid.
rsty modaty bood aslan up nemikardid, maslan webloge az ghalbeh klavir taghriban har rooz ya har 2 rooz up mikooneh Marjan khanoom. va bishtar ham nazarateh shakhsi mideh va be chalesh mikesh mozoatiro va khaily vahta nazar miporseh, va mibinid cheghadr comment dareh, ama omidvaram oonghadr cooment nadashteh bashid, chon javabesh ham vajebeh ha!!! Vaghtesho darid Ghorban!!!??
Rasty Nazgol az Iran baratooon mail mideh?
fekr konam mishnasamesh!
Happy new year

Reza-BC

ممنونم رضای عزیز از بریتیش کلمبیا
از لطفت راجع به وبلاگ ممنونم َ اما اونچه که زیبا به نظر می رسید نکته های ظریفی بود که در قالب نوشته هات گفتی و من و دوستان اون نکته ها رو گرفتیم .راهنمایی های ارزشمندی بود . در مورد آپ نکردن هم بلی بعضی وقتها اتفاقی هیچ کدام از دوستان فرصت ندارند و این وبلاگ طفلی می مونه تک و تنها ولی معمولا زیاد طول نمی کشه .
در مورد نازگل خانم هم بلی از ایران هستند ولی نمی دونم شخص مورد نظر شماست یا خیر .
سال نو شما هم مبارک.
پایدار باشید آقا رضا .

خورشید 1387/10/12 ساعت 09:01 ق.ظ http://www.hinightsun.blogfa.com

با سلام
سال نو میلادی بر شما هم مبارک باشه .امیدوارم خوش بگذره .
می شه لطف کنید منو به لیستتون اضافه کنید . با تشکر
http://www.hinightsun.blogfa.com

با سلام و تبریک به شما دوست عزیز همچنین تبریک به مناسبت راه اندازی این وبلاگ امیدوارم در ارائه مطالب مفید و نو به خوانندگان پیروز باشید .
شما با کمال میل به لیست اضافه خواهید شد

Reza 1387/10/12 ساعت 09:44 ق.ظ

Salam mojadad

Baleh yeki az aziztarine khanevdam, alabteh agar hamoon Nazgoleh man bashan, IIn nazgoli keh man migam ta yek mah digeh miyad Canada.

mamnoon az javabe kamele shoma.rasty ma khanandeha esmeh shoma va doostaneto nemidonim, ye topic mitoonin khodetoneh morefy konin ba aks, agar salah hast albateh.

Reza

آقا رضا
اگر نازگل خانم از بستگانم شما هستند سلام زیاد برسونید راستش رو بخواهید من ایشون رو نمی شناسم و فقط چند ایمیل برای ما ارسال کردند که حاکی از لطفشون بوده .
این که اسم و مشخصات و ... نویسنده ها باید بگم در ابتدا این اسم و مشخصات و حتی عکی در وبلاگ قرار داشت ولی بعد ها مشکلات کم و بیش زیادی از طرف هموطنان نازنین آشنا بوجود اومد که باعث شد تغییر مدیریت دهیم و این وبلاگ اکنون بدست ما نویسندگان جدید اداره شود و جهت تکرار نشدن تجارب تلخ از نوشتن مشخصات و قرار دادن تصاویر معذوریم . باز هم از حسن توجه شما دوستان گرامی تشکر می کنیم .
البته شاید دوباره روزی عکسها و تصاویر و مشخصات خود را در وبلاگ قرار دهیم که آن هم منوط به تصمیم همه نویسندگان هست .
با تشکر از آقا رضای گل

[ بدون نام ] 1387/10/12 ساعت 09:41 ب.ظ

salam

emrshab azash miporsam, shayad ham nazgoleh ma nabashe, ama linke shoma va tehrantooyi ro dadeh boodam ta etelat begireh, bekhosos bara khaharesh keh mikhad bara tahsil biyad.

rasty ye link bara shoma

http://cosmos.bcst.yahoo.com/up/player/popup/index.php?rn=222561&cl=11297464&ch=1329521

man az east ta west ro drive kardam, 2 mah bishtar nist keh be BC move kardam shab ro Rejina moondam, shayad day ayandeh ghesmat shod dar safary hozori shoma ro didam. barayeh weblog ham harotri keh bidadesartar va rahatar mioonin modiriyat konin anjam bedidi ma ham khoshhal hastim.

Reza

متشکرم آقا رضا اگر نازگل خانم وبلاگ ما ایشون بودند سلام ما رو برسونید. از لینک ویدئویی ممنونیم بعضی از تصاویرش رو دیدیم .
امیدوارم روزی بتونیم از نزدیک هم رو ببینیم .

صدف 1387/10/12 ساعت 10:25 ب.ظ

سلام دوستان عزیز،
تشکر از اینکه وقت میذارید و اطلاع اتتون را در اختیار دیگران قرار میدین، در یکی‌ از پستها اشاره کرده بودین که به مقررات جدید خوش بین نیستین و نظرتون اینه که بیشتر از ۱ سال که ادعا می‌کنن طول میکش. من الان در سوئد هستم و میخستم دانشجویی‌ واسه کانادا اقدام کنم که دیدم مقررات جدید درومد گفتم این روش مطمئن تر و کم هزینتر ولی‌ با گفتهای شما نگران شدم و مردد هستم که همون دانشجویی‌ اقدام کنم یا نه. چون مشکل اینجاست که اگه بخوام دانشجویی‌ اقدام کنم و نتونم از سفارت ویزا بگیرم، حداقل ۶ ماه زمان رو از دست میدم و احتمالا بازم واسه روش جدید صف طولانی‌ درست می‌شه اگرم مهاجرت اقدام کنم که دیگه تا جوابش نیاد نمیتونم دانشجویی‌ اقدام کنم تازه بد از اونم شانس گرفتن ویزا خیلی‌ کم می‌شه.

می‌شه شما نظرتونو بگید تا کمی‌ بتونم فکرمو سامان بدم؟
با تشکر

من امیدوارم باعث نا امید شدنتون نشده باشیم .
ولی صدف خانم من واقعیتها رو به شما می گم . البته از اون پست که ما نوشته بودیم یه کم خوشبین تر باشید چون آقای جیسون مهربان وزیر جدید مهاجرت کانادا که فکر می کنم از اون خانم فینلی که دل ایرانیها هم خیلی ازش پره کمی بهتر باشه و در یک مصاحبه رسمی اعلام کرده که اگرشغل شخصی با حداقل یکسال سابقه در بین مشاغل موجود باشه بین ۶ ماه تا یکسال موفق به اخذ اقامت دائم خواهد شد . چون این اعلام گمانه زنی نبوده و رسمی اعلام شده شاید بشه روش جدی حساب کرد .که اون بعهده شماست . نظر من هم اینه که می تونید یه کم مثبت تر روش حساب کنید.

مجید 1387/10/13 ساعت 02:46 ب.ظ

سلام

امیدوارم تعطیلات خوبی داشته باشید

ممنون از مطالب خوبتون

تو یه پستی دیدم نوشتی که خواننده های وبلاگ کم نظر میدن باید بگم این به معنی کم لطفی نیست
خود من بار ها شده که مطالبی از وبلاگی خوندم ولی چون اکثر نویسنده ها به کامنت ها جواب نمی دن براشون کامنت نذاشتم

مثل همیشه منتظر مطالب جدید از شما هستیم

ممنون

ممنونیم مجید جان
شما مطمئن باش هر وقت کامنت بگذاری در حد توان بی جواب نمی گذاریمش.
ممنونیم از لطفت

مجید 1387/10/13 ساعت 02:54 ب.ظ

راستی یه پیشنهاد هم داشتم

به نظر من اگر این وبلاگ رو روی یه سایت قرار بدید با قالب وبلاگی خیلی زیبا تر می شه (چیزی شبیه به وبلاگ قلب کویر البته با نمایی زیبا تر)

واقعا این مطالب مفید لیاقت یه سایت بلاگ زیبا رو دارند

امیدواریم در آینده بتونیم این کار رو بکنیم . ولی تا اون موقع سعی می کنیم با مطالب مفید جبران کنیم .
ممنونیم

کامیار 1387/10/14 ساعت 03:46 ب.ظ

سلام دوست عزیز ، من چند روز پیش با وبلاگ شما آشنا شدم و تمام مطالب را از ابتدا مرور کردم. تقریباً این کار رو برای تمامی وبلاگهای کانادایی انجام دادم زیرا تا چند ماه دیگه اگر خدا بخواهد و مشکلی بوجود نیاید ویزای من درست میشه و البته برای کبک! وبلاگ شما بیشتر مطلب داره و بیشتر به آدم کمک میکنه ولی خوب شاید به دلیل اینکه تبلیغ کمتر ازش شده و درباره ساسکاچوآن محوریت داره نظر کمتر داره و فقط خواننده داره! مثل من که فقط خواندم. خوب امیدوارم موفق باشی و به کارت ادامه بدی، فقط چند سوال. الان وضعیت کار در ایالت شما چطور است؟ آیا به نظر شما یک تازه وارد مانند من می‌تواند بارو بندیل را جمع کند و از مونترال به آنجا بیاید و فرصت‌های بهتری داشته باشد (من مهندس صنایع هستم)؟ و سوال بعدی اینکه شنیده‌ام که هوای آنجا بسیار سردتر از تورنتو و مونترال است آیا درست است؟ خیلی دوست دارم با چشمان باز بهترین انتخاب را انجام دهم پس نکات شما بسیار می‌تواند به من کمک کند. آیا امکان دارد با ایمیل با شما در ارتباط باشم؟ تشکر
کامیار

دوست من پاسخ شما در پست بعدی به صورت کامل آمده است

مجید 1387/10/14 ساعت 04:17 ب.ظ

سلام دوستان عزیز

من اومدم یا یه عالمه سوال بی جواب که مغزمو دارن می خورن
بازم مجبورم به شما زحمت بدم

اما سوال هام

1_نوع ویزایی که از طریق مهاجرت کار آفرینی استانی می دهند چیست ؟ یعنی ویزای موقت 2 ساله هست یا اقامت دائم مشروط ؟

2_بهترین استان برای مهاجرت کار آفرینی استان کدام است ؟ (البته می دونم که ساسکاچوان یکی از بهترین هاست ولی گویا استان نیو برانزویک مبلغی به عنوان تضمین نمی خواد بزاریم تو حسابش)

3_چه مدت ملزم به زندگی و کار در استانی که از طریق اون وارد شدیم هستیم تا اقامت دائم غیر مشروط رو بدن و بتونیم در استان های دیگه زندگی کنیم ؟؟

4_مبلغی که به عنوان تضمین در حساب استان می ریزیم چه مدت طول می کشد تا آزاد شود و آیا امکان آزاد نشدن وجود دارد ؟؟

5_آیا باید برای مهاجرت کارآفرینی استانی حتما نوع بیرینسی که قصد تاسیس آن را داریم از قبل و در فرم مهاجرتی اعلام کنیم و اگر بیزینسی متفاوت با طرحی که در فرم تقاضا ذکر کردیم راه اندازی کنیم آیا خلاف کرده ایم ؟ در این صورت امکان برنگشتن مبلغ تصمین و ابطال ویزا وجود داره ؟؟

6_آیا در برنامه کارآفرینی استانی فرزندان مجرد و مشغول به تحصیل بالای 22 سال هم با پرداخت مبلغی اضافه می تونن اقامت بگیرن همراه دیگر اعضای خانواده ؟؟؟

واقعا شرمنده به اندازه چند ساعت مشاوره با وکیل سوال پرسیدم

دوست من پاسخ شما در پست بعدی به صورت کامل آمده است

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد