Saskatchewan -- life, work & business

وبلاگ کار , زندگی , بیزینس در سسکچوان

Saskatchewan -- life, work & business

وبلاگ کار , زندگی , بیزینس در سسکچوان

پاسخ به سوالات شما ۲

سلام و خسته نباشید . من علی رضا هستم .در حدود ۵ ماه پیش از طریق روش سرمایه گذاری و برای استان نیوبرانزویک اقدام کردم . متاهل و ۱ پسر کاکل زری هم دارم.۳ هفته پیش وکیل کاناداییم تماس گرفت و گفت که با پرونده تو موافقت شده و من باید آماده برای مصاحبه بشوم . اولین مصاحبه در ایران برای گرفتن ویزای ۱۴ روزه و سپس مصاحبه دوم در نیوبرانزویک.من در ایران یک قنادی دارم و قرار هم هست که در نیوبرانزویک یک قنادی دایر کنم.سوال من اینه که کار من چقدر طول میکشه؟
-
آیا نیوبرانزویک جای خوبیه؟ آب و هوا جطوره؟
-
در مصاحبه جه جیزایی میپرسن؟
-
آیا با حدود ۷۰ تا ۱۰۰ هزار دلار می شه یه کار راه انداخت؟
-
و مهمترین سوال این که من در ایران وضعم خوبه و  زندگی بدی ندارم آیا این یه حرکت خوبی برای زندگی بهتر و پیشرفت هست؟

سلام علیرضای عزیز

نیو برانزویک جای خوبیه ولی باز هم این خوب بودن به نظر شما بستگی داره . تنها عیبش ایه که بعد از کبک که رسما فرانسوی هست . تنها استان هست که رسما دوزبانه است یعنی یه کمی باید روی فرانسه هم آشنایی داشته باشید و من نظر خودم رو می گم چون از فرانسه خوشم نمی آد برآم خوشایند نیست .

آب و هوای نیو برانزویک خوب هست یه کم شهر هاش کم جمعیته و کپیتال سیتی اون فقط 60000 نفر جمعیت داره .

در مورد سوالات مصاحبه کار من نیست باید از کسی پرسید که قبلا در نیوبرانزویک مصاحبه شده . ولی بطور کلی دوست دارند بدونند که شما از استانشون اطلاعات کافی دارید با هدف اومدید و مصمم هستید که کارتون رو در استان شروع کنید .

بلی در مورد کار شما فکر می کنم بتونید با این مبلغ صرف نظر از قیمت مکان کارگاه یا فروشگاه کاری رو را اندازی کنید .

مهمترین بخ پاسخ های من هم اینه که آقا علیرضا وقتی در چند ماه قبل بر پایه برخی استدلال هاتون تصمیم به مهاجرت به کانادا گرفتید , اکنون که در میانه راه هستید اینگونه دل به شک صحبت کردن فقط گامهاتون رو سست خواهد کرد . پس با تموم قدرت گام بردارید و به این فکر کنید که اونچه که عامل پیروزی می شه انگیزه قوی شماست نه مکان شما !

پیروز باشید 

علیرضای عزیز ایمیلتو در بخش نظرات همین پست بگذار . چون دوست عزیزمون مجید می تونه خیلی کمکت کنه .

================================================

سلام بر همه دوستان
من دکترای داروسازی دارم و سال ۲۰۰۶  بروش فدرال اقدام کردم و میخواهم بدونم که برای رشته هایی مثل داروسازی که باید قبل از شروع به کار حتما ازپس امتحانات رجیستری و کوالیفایینگ بر امد پس اگر جاب افر هم بگیریم بیفایده است.ایا به نظر شما این مسئله درست است؟ یعنی بهتره فدرال بیام بعد برای کار بیام ساسکچوان

آقا شهرام

قطعا بهترین روش برای شما اقدام از راه اسکیلد ورکر هست و بعد انتخاب استان مورد نظر , در مورد جاب آفر هم باید بگم که گرفتن جاب آفر در شرایط کنونی و رشته شغلی شما تقریبا به غیر ممکن نزدیک هست .

نظرات 4 + ارسال نظر
مجید 1387/10/22 ساعت 10:03 ق.ظ

سلام

من می خواستم اگر بشه ایمیل آقای علیزضا رو بهم بدید تا با اون راجع به نیوبرانزویک صحبت کنم چون من هم در همین راه هستم

ممنون

مجید عزیز علیرضا خان در بخش اول پاسخ به سوالات نظر داده بودند و من اطلاع دیگری از ایشان ندارم ولی در قسمت پاسخ به سوالشان برایشان خواهم نوشت که ایمیل بگذارند تا شما راهنماییش کنید

مجید 1387/10/22 ساعت 05:38 ب.ظ

ممون از محبتت

البته من راهنمایی می خوام بگیرم

مجید 1387/10/22 ساعت 05:41 ب.ظ

ایمیلشون رو با راهنمایی شما از بخش نظرات پست پاسخ یه سوالات قسمت اول برداشتم

خواهش می کنم

دوست 1388/10/30 ساعت 03:08 ب.ظ

با تشکر از اطلاعات خوبتون
لطف کنینو در مورد دیگر استانهای کانادا هم مطلب بنویسید بسیار ممنون می شم و یا اگر ایمیلتونو داشته باشم هم بسیار سپاسگزار

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد