Saskatchewan -- life, work & business

وبلاگ کار , زندگی , بیزینس در سسکچوان

Saskatchewan -- life, work & business

وبلاگ کار , زندگی , بیزینس در سسکچوان

در خواست همخونه برای یک تازه وارد

دوست خوبمون آقای محمد .... بزودی از طریق جاب آفر عازم شهر سسکتون هستند . اگر در بین دوستان سسکتونی شخص هست  که بتونه با این دوست خوبمون هم خونه بشه لطفا در قسمت نظرها از همین پست ایمیلشون رو بدهند تا در اختیار محمد آقا قرار بگیره . 

 امیدواریم همه دوستان صرفنظر از نام وبلاگ , تعدد نظر ها و اختلاف نظر ها یاری کنند تا تازه واردان به سسکچوان کمتر به سختی بیافتند . قبلا از همه دوستانمان که که با خبر پراکنی این مطلب محمد آقا را یاری می کنند تشکر می کنیم.

نظرات 2 + ارسال نظر

سلام.
میخواستم از این دوست عزیز بپرسم که پروسه جاب افر چقدر طول میکشه؟

امیدوارم پیام شما رو بخونه و در همین پست پاسخ بده

بابک 1387/11/01 ساعت 09:08 ق.ظ

با سلام و تشکر از وبلاگ خوبتون.....من مهندس صنایع هستم و فعلا با توجه به قانون جدید نمیشود از طریق اسکیلد ورکر اقدام کرد .من میخواهم از طریق سرمایه گذاری مهاجرت کنم منتها بایستی ۷۵ هزار دلار بطور امانت در اختیار دولت قراردهم تا یک بیزنسی راه اندازی کنم با حداقل ۱۵۰هزارتا و اگر اینکار را نکنم ۷۵هزارتام ضبط میشود حالا سوال من اینست که من چه کاری میتوانم راه بیندازم. آیا مرجعی وجود دارد که بتوان گزینه هایی را از آن استخراج کرد .شما میتوانید من را راهنمایی کنید؟ با تشکر مجدد

سلام آقا بابک
اینو باید بدونید که تو هر زمینه ای بخواهید کار راه بندازید. دولت استان استقبال کرده و کمکتون می کنه و این استان واقعا به قول خودشون استان فرصتهاست . هر کاری بخواهید شروع کنید می گیره ولی باید کمی سرچ و جستجو کنید تا کارتون پر سود باشه .
با امید پیروزی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد