Saskatchewan -- life, work & business

وبلاگ کار , زندگی , بیزینس در سسکچوان

Saskatchewan -- life, work & business

وبلاگ کار , زندگی , بیزینس در سسکچوان

شرایط لازم برای کار در ۲۰ رشته شغلی

ایالت ساسکچوان در اقدام ابتکاری، شرایط مربوط به نحوه کسب مجوزهای لازم (Licensing) برای کار در 20 رشته غیر پزشکی را منتشر کرد.
مهاجران متخصص در برخی از رشته ها نمی توانند با مدرک تحصیلی و تجربه کاری خود در کانادا مشغول بکار شوند، مگر اینکه چند دوره جدید و یا امتحان لازم را برای کسب مجوز ویژه کانادا کسب کنند.
این اقدام دولت محلی ساسکچوان می تواند به مهاجران کمک کند در بدو و رود و حتی قبل از رسیدن به آن ایالت، اطلاعات و آمادگی لازم را برای کسب مجوز اخذ کنند.
این رشته ها عبارتند از:
علوم کاربردی
معمار
مهندسین
وکیل
مشاور املاک
معلم
دامپزشک
حسابدار
بیمه
مشاور وام مسکن
امور اجتماعی
زمین شناس
خاک شناس
برق کار
لوله کش
تکنسین امور سردخانه
آهنگر

اطلاعات مربوط در این بخش ، می تواند راهنمای خوبی برای سایر ایالت ها نیز باشد.
شرح و راهنمای کار را می توانید در لینک زیر بیابید: 

http://www.immigration.gov.sk.ca/getting-licensed 

============================================= 

به نقل از ایرانتو

نظرات 2 + ارسال نظر
مرجان 1387/11/09 ساعت 12:31 ب.ظ http://www.chn.ir

سلام آیا می دونیدکه منظوراز اموراجتماعی چیه؟ آیا امورخبری وایجادپایگاههای اطلاع رسانی رو هم شامل میشه؟

با سلام مرجان خانم
خیر در اینجا امور اجتماعی مربوط به پایگاههای اطلاع رسانی نخواهد بود , ضمن اینکه لیست مذکور برای افرادی صدق می کنه با مدرک تحصیلی مربوط به این رشته ها ( مثلا علوم اجتماعی ) می خواهند در کانادا وارد بازار کار شوند skilled worker و بطور مستقیم هم نمی تونه با ایجاد یک پایگاه اطلاع رسانی مرتبط باشه.
شاد باشید

[ بدون نام ] 1388/07/03 ساعت 02:16 ب.ظ

سلام
یک سوال داشتم نمیدونم بپرسم یا نه؟!!!
آخه تمام پستها ماله پارساله!!

بگذریم.
من تقریبا کل سایت رو خوندم اما چیزی در مورد مهاجرت نیروی متخصص نخوندم. فقط بدو بیراه به وکیل قلابیهای ایران داشت و همین صفحه هم در مورد20 شغل غیر پزشکی که معمار هم جزوش بود نه چیزه دیگه.!!!
من فوق دیپلم معماری دارم و دانشجوی لیسانس هم هستم 2 سال هم سابقه مدیریت پروژه دارم که تو لیست سایت خانم امیرزاده هم شغل منو نوشته بود.
زبان انگلیسی هم IELTS 5.5 دارم که فکر کنم 6 ماه 6.5 رو بگیرم.
آیا ساسکاچوان نیروی متخصص پذیرش داره یا نه؟
منو پذیرش میکنه؟
من چطور میتونم اقدام کنم.
راهنماییم کنید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد