Saskatchewan -- life, work & business

وبلاگ کار , زندگی , بیزینس در سسکچوان

Saskatchewan -- life, work & business

وبلاگ کار , زندگی , بیزینس در سسکچوان

افزایش ناگهانی متقاضیان مهاجرت سرمایه گذاری و استانی

به نقل از خبرنامه سازمان مهاجرتی پردیس افرا

از یکم ژوئیه 2011 تغییرات مهمی در قوانین مهاجرت فدرال کانادا بوجود آمده است , با کاهش سهمیه در بخش سرمایه گذاری و نیروی کار ماهر و متوقف شدن پذیرش متقاضی در بخش کارآفرینی فدرال انتظار می رود موج جدیدی از متقاضیان بسوی برنامه سرمایه گذاری کبک و برنامه کارآفرینی استانی حرکت کنند که قطعا ترافیک عملیاتی در ادارات مهاجرت مذکور را به زودی بالا خواهد برد. 

به اصل خبر توجه فرمایید:

                                   **خبر مهم **                                       

بر اساس نتیجه و تصمیم نهایی وزارت مهاجرت و شهروندی کانادا در 24 ژوئن 2011 در سه گروه مهاجرپذیر فدرال شامل : سرمایه گذاری فدرال , کارآفرینی فدرال , نیروی کار ماهر فدرال تغییرات قابل ملاحظه ای به شرح زیر بوجود آمد :

1-     سرمایه گذاری فدرال ( Federal Investors )

-          از تاریخ 1 ژوئیه 2011 مقارن با 10 تیرماه 1390 سالانه فقط 700 پرونده در این گروه پذیرفته می گردد و این در صورتیست که سابقا سالانه حداقل 1500 تقاضا برای این گروه دریافت می شد . ( در برنامه سرمایه گذاری فدرال متقاضی با پرداخت حداقل 180 هزار دلار و داشتن برخی شرایط دیگر برای اخذ اقامت دائم کانادا اقدام می کرد)


2-     کارآفرینی فدرال (Federal Entrepreneur Program )

-          تا اطلاع ثانوی پذیرش پرونده در این زیرگروه متوقف می شود و متقاضیان این زیر گروه می توانند از برنامه های کارآفرینی استانی برای ورود و ایجاد بیزینس در کانادا استفاده نمایند.


3-     گروه نیروی کار ماهر (Skilled worker  )

-          29 رشته مورد نیاز این گروه همچنان به قوت خود باقیست , اما ظرفیت این گروه نیز نسبت به سال گذشته محدود تر شده است . ظرفیت پذیرش مهاجر در هر رشته شغلی از این گروه از 1000 نفر به 500 نفر کاهش یافته است و تا سال بعد حداکثر 10000 پرونده در این گروه پذیرفته خواهد شد . این در صورتیست که در سال قبل مجموع ظرفیت پذیرش نیروی کار ماهر 20000 نفر بود .


در سایر زیر گروهها و برنامه های مهاجرتی تغییری رخ نداده ولی قطعا شاهد افزایش ترافیکسرمایه گذاری کبک و کارآفرینی های استانی کانادا که ناشی از کاهش پذیرش برنامه های فدرال است خواهیم بود.

نظرات 1 + ارسال نظر

سلام سیاوش عزیز
ضمن تشکر از حفظ لینک ما در وبلاگ خود ,وبسایت سازمان مهاجرتی پردیس افرا اساسا تغییراتی را پشت سر گذاشت, لذا پس از تغییرات لینک وبلاگ شما به آدرس زیر منتقل شد.
http://www.immi-center.com/fa/canada-info/blogs
با احترام
سازمان مهاجرتی پردیس افرا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد